----------- advertisement -----------
miercuri, 31 august 2011

Una..doua..probleme

De curand mi-am facut update la windows...[ windows 7 ultimate 32] ei... dupa ce am facut updateul, am dat reset,  au aparut o serie de probleme...grave,cum ar fi:

Gadgests-uri din sidebar imi apar asa si nu stiu ce sa fac....:(

Iar la Yahoo!Messenger cand vreau sa vorbesc cu cineva imi apare asa.Nu pot vedea ce scrie el sau eu..
DECI CINE STIE CE SA FAC  SA PUNA UN COMENTARIU MAI JOS. --PLZ HELP--
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

3 comentarii:

Anonim spunea... at 1 septembrie 2011 la 23:40

schimbal cu xp e mult mai bun chiar daca nu arata asa bine

Anonim spunea... at 11 septembrie 2011 la 07:03

Nu ai calculatorul destul de bun . Baga-ti xp .

Anonim spunea... at 11 septembrie 2011 la 07:28

Pai cred ca a rezolvat

Trimiteți un comentariu

Popular posts

Blogger news

TRAFIC TRIPUL - Directo Web