----------- advertisement -----------
duminică, 18 septembrie 2011

Problema de logica

In prima mea spatamana la liceu un coleg mi-a aratat aceasta problema de logica...Problema e ca nu stiu cum sa o rezolv...am consumat o jumatate de caiet si vreo 3 zile sa gasesc o rezolvare.... Iata cum este problema
Treceti cu o singura linie curba deschisa prin toate laturile doar o singura data!!



Ceva de genul:
Deci cine o poate rezolva?:)) Eu sincer nu mai am idei....:D

Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

5 comentarii:

Anonim spunea... at 9 octombrie 2011 la 15:34

ai trecut de 2 ori:P

Anonim spunea... at 11 octombrie 2011 la 01:32

nu e a mea... ...

Unknown spunea... at 13 septembrie 2013 la 12:35

si ai aflat rezultatu ?

Laurelianse spunea... at 8 ianuarie 2014 la 04:32

nu are rezolvare

Unknown spunea... at 9 iunie 2021 la 02:51

Nu are rezolvare este doar că sa se chinuie nevlegi sa o rezolve

Trimiteți un comentariu

Popular posts

Blogger news

TRAFIC TRIPUL - Directo Web