----------- advertisement -----------
vineri, 2 septembrie 2011

Aurul de la Rosia Montana


Am auzit ca la Rosia Montana si in alte locuri din tara ar exista aur,tone de aur,la Rosia Montana 314 tone mai exact.Cand am auzit ca Basescu doreste sa il scoata la suprafata nu mi-a venit sa cred,categoric nu ar fi o idee buna...pe langa cianura pe care o folosesc pentru a extrage aurul, distrugerea mediului si alte consecinte.Eu cred ca Romania NU ESTE INCA PREGATITA pentru atata aur,consider ca banii pe care ii va obtine Romania  de pe urma aurului vor disparea foarte repede pe nu mai stiu ce "super proiecte","mega-investitii" si mai stiu eu ce, consider ca avem un parlament/guvern incapabil pentru a gestiona  acesti bani si consider ca proiectul Rosia Montana sa stagneze  pana cand vom avea un guvern capabil,pana cand nu vom mai arunca banii pe fereastra aiurea , pana cand vom sti in ce sa ii investim si cum...
Ce credeti aurul trebuie scos la suprafata???

Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

1 comentarii:

Anonim spunea... at 10 septembrie 2011 la 14:58

Aurul ar trebui scos la suprafata dar nu de Basescu deoarece multi bani au disparut in ultimul an pensiile au scazut salariile au scazut si unde au mers toti banii astia? Intr`un timp se auzea ca Basescu ar vrea sa vanda mina englezilor parca.. Daca romanii nu sunt in stare sa faca bani marcar sa faca englezii.

Trimiteți un comentariu

Popular posts

Blogger news

TRAFIC TRIPUL - Directo Web