----------- advertisement -----------
joi, 18 august 2011

Parkour

Cum a inceput totul...






Pai...prin 2008 eram cu un prieten la PC si priveam pe YouTube cand am vazut  la "Sugestii" un clip cu numele "Rarkour Ianca returns"(ceva de genu) am dat pe el si l-am vazut apoi am mai vazut altele si altele , apoi peste cateva zile acel prieten vine la mine cu txtul "Ma inveti si pe mine sa fac asa ca aia ?" eu?...eu nu stiam nimic, am fost nevoit sa il ajut sa invete , pentru asta  m-am uitat la tutoriale pe YouTube si cu timpul am invatat si eu "sarituri " si "scheme "(cum le ziceam noi) apoi mi-au placut atat de mult incat 2 ani am tot exersat si exersat , sa va spun ca primul meu King Kong a fost peste un bustean care n-aveam mai mult de 30 cm inaltime?
Apoi am inceput sa am performante,saream din ce in ce mai multe, peste obstacole mai mari si acum pot sa spun ca parkour-ul este un mod de viata pentru mine.
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular posts

Blogger news

TRAFIC TRIPUL - Directo Web