----------- advertisement -----------
joi, 18 august 2011

FL STUDIO

Am vorbit de curand cu un prieten ce mi-a aratat "jucaria" facuta in FL STUDIO ( un program in care iti poti crea  un  beat...sau...chiar intreaga melodie asta daca ai  pe cineva  care sa cante) OK,am ascultat beat si am fost uimit cat de bine a sunat asa ca mi-am propus sa  imi fac si eu  un asemenea beat  (desigur ca orice alta persoana ce vede ceva frumos si vrea si ea) asa ca am downloadat versiunea trial si m-am apucat de "treaba"si desigur ca n-a iesit absolut nimic.
Asa ca va las sa va delectati cu  varianta amicului meu. Si sa imi spuneti parerile voastre.
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular posts

Blogger news

TRAFIC TRIPUL - Directo Web