----------- advertisement -----------
miercuri, 28 septembrie 2011

Cutit HomeMade 3 [Taierea]

RO:Bun de dimineata m-am dus la forja mea... si am vazut bucata de otel zic eu decalita.... si era decalita...asa ca m-am pus cu bomfaieru pe ea ... am taiat pana s-a tocit panza ... m-am gandit sa mai cumpar o panza noua  poate ca era chinezarie  si d'aia....bun am cumparat o panza poloneza a mers ce a mers cu ea... s-a tocit si asta:-w Mi-am zi ca daca stau sa dau cate 2 lei pe panza sa tai cate 2 cm sunt prea prost asa ca m-am hotarat sa ma duc la "finu'" sa  o taie el cu flexu.Bun  dupa ce  a taiat-o cu flexu aveam ceva   de genu:

Bun!! Acum ca am "forma de cutit"
m-as apuca sa il fac la polizor da'... sambata asta ca in timpul saptamanii NU am timp!!!!
Asa ca vreau sa ma urmariti in continuare!!!

EN: In this morning I wen to my forge.. and i saw a piece a steel. I started to cut with saws. But my saw blade get broke. I bought another blade and this blade get broke also. I went to my friend to cut it with flex. After i cut i had something like in this image.

This Saturday i would like to see you what i make with this knife.




                                                                                       
Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular posts

Blogger news

TRAFIC TRIPUL - Directo Web