----------- advertisement -----------
sâmbătă, 20 august 2011

V-am promis un Shuriken?

Da, ieri am zis ca  azi voi pune un tutorial despre cum sa va faceti propriul vostru Shuriken.
Iata-l:

Pentru inceput aveti nevoie de urmatoarele  materiale:


  • o foaie din fier de 10cm x 10cm x 2-3mm
  • dalta si ciocan(flex)
  • pile pentru metal(polizor)
  • si un model de shuriken
Eu o sa il postez pe al meu


 Ok astea sunt materialele si.... sa incepem
 Trasam un patrat de 10 x10cm
 Si incepem sa lovim  cu ciocanul in dalta pt a taia
 Bun...am taiat macar cat sa se  rupa 
 Folosim un cleste /patent pentru a misca bucata de fier pt a se  rupe
 Bun...s-a rupt
 Acum  desenam "jucaria" noastra... (Mda... nu ma prea pricep la desen tehnic)
 Taiem cu dalta dupa modelul desenat
 Bucata cu bucata
 Piesa dupa  taiere
 Deoarece a "suferit"  ceva  da nu stiu ce:)) o indreptam cu  niste lovituri de ciocat
 Acum ascutim marginile cu o pila
 Asa arata dupa ce am ascutit marginile
 Acum ascutim varfurile

 Piesa finala!!!!
 Let's test IT!!!!




Olá! Se você ainda não assinou, assine nosso RSS feed e receba nossas atualizações por email, ou siga nos no Twitter.
Nome: Email:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Popular posts

Blogger news

TRAFIC TRIPUL - Directo Web